Joo tämä on mun sivu ja täällä saa kommentoida melkeimpä mitä haluaa. mulla saattaa olla virheitä ja vaikka mitä kaikis mitä mä oon kirjoottanu ja kaikki ei välttämättä näy ku en oo mikää tieteen ihmelapsi. musta voi käydä lukemassa tuolla minä.- sivulla ja multa saa siis pyytää sähköpostiosotetta jos sen tahtoo. mä yritän seurata täällä ja käydä joka päivä mutta mun isä asuu keskellä mettää ja peltoa niin sieltä on vähä huono kirjottaa ku sinne ei saa kunnolla nettisignaalia. mut aina ku mä oon kotona niin yritän parhaani mukaan tänne kirjotella kaikenlaista. ja mä toivoisin saavani nettikavereita, ne on aina kivoja. meseosotteitaki olis kiva saada vaikka tällä uudella koneella ei meseä ookkaa pitäis varmaan asentaa. no jos käytte kattomassa niin älkää vaan kattoko vaan kommentoikaa myös! (= mä en oikeen oo vielä tajunnu tätä hommaa miten näitä tehään tänne mut mä oon sen verran nopee oppimaan et kyllä mä varmaan kohta ymmärrän (=